ponedjeljak, 19. travnja 2010.

Proljeće u mom vrtu


















Dolepršalo proljeće u moj vrt s lahorom maestrala
pa toplo miluje nježne lati narcisa, i kala.

Domirisalo proljeće u moj vrt s opojem ljubičica
pa plavetno miriše, i diše u društvu bijelih tratinčica.

Dozujalo proljeće u moj vrt s letom bumbara i pčela
pa zujno tiče slatki nektar, mirisna lijeha je cijela.

Docvrkutalo proljeće u moj vrt s pjevom žutokljunca
pa slijeće, pjeva i pjeva toplinom proljetnog sunca.

Prosula se treperava nježnost na moj vrt u krilima leptira
pa svaki smješak mirisne čaške baršunasto poljupcima dira.

Uplelo se proljeće u moja čula, onako s prvim zrakama sunca
pa me nosi, i nosi me kroz dan do večernjeg vrhunca.

A.Ć.

2 komentara:

  1. Svida mi se vas blog. Fotografije su odlicne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zasto si anoniman kad ovako divno pises.Licis na proljece.

    OdgovoriIzbriši