petak, 4. lipnja 2010.

Kap


















Tko sam ja da mogu reći da Te nema
kad si svud oko mene i u meni Te ima
kad sam kapljica rose
koja se rađanjem sunca nestati sprema
kad sam list trešnje koji pod jesenskim olovnim
oblacima treperi od straha
pred spuštanjem mraka
ili pak neka livadna travka
koja će biti pokošena prije nekog sumraka.

Tko sam ja da mogu reći da Te nema
kad Te vidim u svakom rađanju dana
u treperenju nebeskih zvijezda
u ariji koju dišem
u stihovima koje pišem
kad znam da mi bez Tebe nema života.

Tko sam ja da mogu reći da Te nema
kad si Ti ljubav, sama ljepota
kad Te vidim u čovjeku svakom
u krilima ptica dok plove zrakom
na livadi rascvjetanoj, u mirisnom cvijetu
kad sam mala kap koju je Tvoja Riječ
kapnula u ovaj svijet.

Tko sam ja da Ti ne bi vjerovala
kad si Put i Istina živa
kad si svud oko mene i u meni Te ima.

Tko sam ja!

A.Ć.

Nema komentara:

Objavi komentar