subota, 10. srpnja 2010.

Dva tovara


Dva tovara,
sivi i škurosivi,
sritili se na Šiminoj njivi
pa se stala tužiti.

Oprtija me juče Šime
s burilin na bunaru
a poslin podne me obeća Mati
za goniti lenjav iz Mula,
u paru.
Pa, va tovare drito
ne u drače,
va tovare bržje ajde,
pa me štapicon koji put ošine
a bome, koji put i badne.

A mene obeća moj Pere
za goniti sabun i jarinu
na škere,
i to sve bez moga znanja.
Kašnje me vezaja na ledinu,
što je je,
a ja uša u trsje
pa se omota oko panja.
Ajmeee, što je bija čudo ljut!
Žbreknuja na me,
ali me i opatrnuja par put.

I tako se tovari izrovali,
zaboravili di su se našli
pa Šimi dobrin žita
popasli.

A što sad ? -
pitala se dva tovara.

Ništa,
oni ne moru bez tovarov,
a mi bez gospodarov
i rišena stvar!

A što'š, moj brate,
kad je tovar uvik tovar!

A.Ć.

***********************************************************

Eee, bilo je vo prije puno godin... Nema više tovarov na mon otoku, ti dragi plemeniti životinj...








2 komentara: