subota, 25. prosinca 2010.

Plamen ljubavi




danas u mom srcu ima ljubavi za svijet cijeli
danas su svi ljudi u moje srce stali
i crni, i žuti, i bijeli...
čitav svijet, veliki i mali...

o, kakva je radost ljubiti sve ljude
i gorjeti od ljubavi u bremenu života
danas se u mome srcu svijeća ljubavi pali
valjda se u svima nama rodio Isus mali

i radosno je srce moje danas
puno je ljubavi za sve ljude - i bijele, i žute, i crne...
danas u njemu svijeća ljubavi gori, ne trne

i gori, gori ljubavi svijeće plamen
uzdiže se visoko do samih nebesa
pa usnule zvijezde budi i pali

danas su svi ljudi u moje srce stali
rodio se u meni - Isus mali

A.Ć.



**************


Čestit i blagoslovljen Božić želim svima!


Broj komentara: 9:

  1. Draga moja Dalmatinka od sveg srca ti želim Blagoslovljen i miran Božić kao i Novu godinu!
    Pusa, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragoj pjesnikinji sretan Božić i sve najbolje u novoj godini, neka ti nova donese pregršt inspiracije i lijepih stihova...

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridružujem se čestitkama malo u zakašnjenju ali Božić nije samo jedan dan u godini, Božić je svaki dan. Isus se svakoga dana uvijek iznova rađa u našim srcima. Sretan i blagoslovljen Božić!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno...Drago mi je što sam te srela makar i ovim putem!!

    OdgovoriIzbriši