ponedjeljak, 6. prosinca 2010.

Večernja molitva


Za još jedan dan fala Ti
fala.
Fala Ti za radost
i pokoju suzu
za oblačno nebo i sunce
koga ni bilo
za lipu rič
i Dobar dan
fala Ti za ilo i pilo.

Fala Ti za miris mora
što mi ga donilo jugo
za jato tic
za jesensko lišće
i za sve drugo, drugo...

Fala Ti za dan ništa poseban
ali posebniji.

Fala Ti što si mi potriban
sve više potribniji
što si me k stolu svomen
pozva
i što si Ti trs
a ja san loza.

Za još jedan dan fala Ti
fala!

A.Ć.

Broj komentara: 7:

  1. Prekrasno!!!
    To je sve što mogu reći za sve ovo što ste tako divno napisali!!!
    Pusa i lijep pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na lijepom komentaru draga Dalmatinko:)
    I ja sam porijeklom iz Dalmacije točnije iz Makarske. Mi imamo jedan topli temperament i osiječaj za umjetnost...zar ne?
    Ponovno sma pročitala vašu pjesmun i uživala.
    Šaljem vam veliki pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Zondra draga, lijepo je citati komentar vas..., i hvala, puno hvala!
    I dago mi je, jako drago, da smo se prepoznale kroz taj 'topli dalmatinski temperament i osjecaj za umjetnost...' Bas tako vas i dozivljavam.
    Veliki i topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne mogu, a da ne komentiram fotografiju - čista umjetnost!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lepo.I fotografije koje prate celu priču.Pz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da je ova pjesma toliko divna da bi je svi mi mogli svako veče prije spavanja pročitati i da se ne bi nikada umorili.

    OdgovoriIzbriši