petak, 7. siječnja 2011.

Uz kričanje galebova


Slušajte vi galebovi
kakva je to jutros galama!
Probudit ćete ribe u moru,
zaspale su u samu zoru
pa im se još spava.
Čujete li?

Čujete li galebovi
ne kričite tako glasno!
Probudit ćete ribara starog,
umoran je od noći na moru
i legao je vrlo kasno.
Čujete li?

Čujete li galebovi, čujete li
ne svađajte se na sav glas!
Pobrkat' ćete mi stihove
tek izrečene...
Prestanite, molim vas!

A.Ć.

Broj komentara: 8:

  1. Prekrasno,odvela si me u dane kada sam kao mala ljetovala kod bake u Makarskoj,vratila mi mirise mora, krik galeba...hvala ti!
    Pusa i lijep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Galebovi, neiscrpna tema koja budi bezbroj uspomena... a ti si ih jako lijepo dočarala...

    OdgovoriIzbriši
  3. E lipoto draga!!!Tako lijepe riječi i pune osjećaja...Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Drage moje, nije teško vratiti mirise, zvukove... djetinjstva jer oni živo žive u nama i ne blijede; i rado im se prepuštamo, prečesto s nostalgijom...

    Hvala vam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo tako,ali zato imamo Božji dar ,pa nam je omogučio da svoje osječaje možemo izraziti na puno načina, A ti to riječima jako lijepo dokazuješ.:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Da,da, bez Božjeg dara, kojega s ničim nismo zaslužili nego nam je to upravo dar po Božjoj neizmjernoj Milosti, nerazumljivo našem zemaljskom umu, ne bismo mogli ni prstom pomaknuti. Jedino mu se možemo zahvaljivati, a to je upravo naša najveća molitva...
    Hvalimo Gospodina jer je dobar, jer je vječna ljubav njegova!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako jednostavno i lepo izrečeno.Uživam dok čitam vašu poeziju...Veliki pozdrav sa Zlatibora!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za ove divne riječi kojima nas uveseljavaš nadam se da ćeš nastaviti i dalje pisati i objavljivati ,a da ćemo mi i dalje uživati u prelijepim stihovima i slikama!

    OdgovoriIzbriši