nedjelja, 13. veljače 2011.

Bezimeni vjetar



zašto taj vjetar tako zavija
između Brooklynskih drvoreda
u ovoj večeri zimskoj
možda mu je hladno, ili se plaši
opustjelih ulica
ili pak pjeva ariju ogoljelim granama
tko bi to znao, i tko bi to smio znati

zašto taj vjetar večeras tako zavija
možda svira na nekim
posebnim žicama
ili pjeva uspavanku snenim pticama
a tko bi to znao, i tko bi to smio znati

fijuče vjetar kroz granje, fijuče
između kuća, preko ulice, kroz pruće...
to nije moja bura, to nije ni moje jugo
to je neki bezimeni vjetar
to je nešto drugo
tko bi to znao, i tko bi to smio znati

ali, ja znam, ja znam samo jedno
meni mandolinu svira
dok mi se uz ugao kuće svija
dok snivam moje jugo i moju buru
u ovu sjetnu večernju uru.

A. Ć.


U New Yorku sedamdesetneke kad bi me 'pukla' nostalgija za rodnim krajem, za mojim Gradom, za mojim otokom...

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasno!!!
    Želim ti puno ljubavi i čestitam današnji dan.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ovo sjetno, nježno i istinito... i ja sam živjela daleko od Domovine i bolovala od nostalgije.. ali zato kad se vratiš onda zrak jače miriše, more je više slano, i svi zvukovi i boje ove naše Dalmacije dobiju neku jaču snagu i dimenziju...
    Sada me ova tvoja pjesma veseli, ali da sam je pročitala negdje daleko od kuće vjerojatno bi me rasplakala...
    Divni stihovi:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni nostalgični stihovi koji ulaze u dušu. Sva sam se naježila.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni stihovi draga moja.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo mene opet, navrati, na mom blogu te čeka nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan blog, predivni stihovi, zaista sam uživala čitajući :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stihovi su čarobni, diraju u srce. Moja najbolja prijateljica živi u Americi i nismo se vidjele već 5 godina.Pjesma me podsjetila na nju koja žudi za domom i mene koja žudim da je vidim.
    Hvala na prelijepom osjećaju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lipo mi je proštit tako lipe rici, alla nuko sada si doma na svojen škoju i tvojoj postelji, jedon veli bušić od Loredana,

    OdgovoriIzbriši
  9. Zahvaljujem se na nagradi...
    Stihovi su zaista prekrasni.

    OdgovoriIzbriši