nedjelja, 13. ožujka 2011.

Ljubica

Između sivog kamenja
u zelenoj proljetnoj
travi
izvirila mala ljubica
pa miriše, plavi se
plavi.
Mirisom doziva pčelicu
po nektar od
baršuna
od njenog plavog mirisa
pijana cijela
šuma.

A.Ć.

Bliži se proljeće, ljubice se u mom vrtu odavno već plave
jer one su pravi vjesnici proljeća.
Danas puše jugo i tmurno je vrijeme, pčelica nema pa sam im ukrala
malo nektra i unijela u svoj dom...

... znam da se pčelice ljutiti neće, jer kad ih donese sunce
čeka ih još puuuno cvjetića...

... a mojim domom se raspršio plavi miris.


Broj komentara: 11:

  1. Evo, ja se iskreno ispričavam za današnji post, ja sam nešto brljala i zabrljala...pa sam napisala novi.
    Veliki vam pozdrav šaljem, s plavim mirisima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepi stihovi, divne fotografije. Proljeće je stiglo na tvoj blog i to mi se jako sviđa!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna oda malom plavom prolećnom vesniku :D!
    Fotografije su izuzetne :)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo....
    Proljeće je na pragu...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmm...obožavam njihov miris.KaD bila manja,ne puno,znala sam leći u travu između njih i napijati se njihovim mirisom i bojom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovim riječima i fotografijama dočarala si da osjećam njihov miris i u svojoj sobi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na posjeti i ovom ljubičastom i poetičnom postu. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  8. nešto najnježnije i najmirišljavije i najljubičastije :))) što sam ikada vidjela. obožavam te malene nježne cvjetiće ljubica

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne meni predrage ljubice,savršene u svoj svojoj ljepoti:)

    OdgovoriIzbriši