ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

S ove strane oblaka


Prosulo se proliće na sve strane, na grane praske rascvitane,
mendulu obuklo u veštu bilu, po travi rastrlo rosnu svilu.
Izvuklo proliće sparogu iz drače, i sunce grije puno jače,
prolitnje jugo po moru miriše ni bura ledena ni više.
Ćoci pivaju ujtro rano, letu kroz trišnju vamo tamo,
budu i zovu - ajmo, ajmoo!
Malešni janjci skakuću po travi, iz trave se mirisna ljubica plavi.
Gle, cila priroda Boga slavi!
Zelene fijoke prolistane splelo proliće na smokvine grane.
A trsje?
Pogledaj sada Božjega sklada -
raširili ruke panji propupali pa skladno faliti Boga stali!
Proliće ušlo u svaki vrta pa ljubičaste, žute kolure crta,
štrigice letu od cvita do cvita... Na svakon se kraju proliće čita!

A. Ć.












praske
(praska) - breskve
mendulu (mendula) - bajamu
veštu (vešta) - haljinu
ćoci (ćok) - kosovi
fijoke (fijok) - mašne
koluri (kolur) - boje
štrigice (štriga) - leptirići


Broj komentara: 17:

  1. "Proliće ušlo u svaki vrta pa ljubičaste, žute kolure crta,štrigice letu od cvita do cvita... Na svakon se kraju proliće čita"!
    Sve si rekla ovom rečenicom i lijepo pozdravila proljeće koje nam je stiglo,bravo!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno!Draga ja predlažem da se s ovakvim talentom prijaviš na natječaj za najljepšu pjesmu (Koprivnička udruga branitelja domovinskog rata ga organizira svake godine, malo proguglaj :))), šteta bi bilo da ne! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. aaa, koji gušt čitat ove stihove!! Ma nema veze što je prvi dan proljeća u mome gradu oblačan, ova je pjesma dozvala sve sunčeve zrake svijeta da se upute k nama:))) Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja prekrasno, prekrasno...
    Ti imaš Božji dar.
    Slike su ti ono....
    Kad god neko spomene prasku ja se taj moment vratin u ditinjstvo i taj moment osjetim njezin miris.
    I zašto ja uvik plačen kad čitan tvoje pisme a da tog u prvom momentu nisan ni svjesna.
    Ljubac od mene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista imaš božji dar. Tako jedinsteno preneseš trenutak, čudo u prirodi, čitajući u mojoj mašti se stvaraju slike. Ma prelijepo mi je sve što napišeš i divim ti se, divim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno,divno,divno,samo da još nije ove bureeee!
    Ćoci...nisam čula,ali super zvuči,kod nas se kažu košići.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni stihovi popraćeni predivnim slikicama,milina je za dušu čitati svaki vaš post..pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepi stihovi i lijepe fotografije a i lijep dar...

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno, hvala ti, ovo mi je uljepšalo dan a već je bio lijep, hvala:)))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Eh, steta sto nismo svi ovako nadareni...Krasni stihovi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Božanstveni stihovi, pravo je uživanje posećivati tvoj blog!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je stvarni doživljaj proljeća, to samo doživjeti može onaj koji duhovnim očima promatra ovaj prolazni materijalni svijet. Prispodoba o talentima poruku nosi kako nam je dan talenat da ga iskoristimo, a ne čuvamo u svojim ladicama, blog je idalno mjesto za takvo što ali čitam gore svakako se treba prijaviti na neki natječaj.

    OdgovoriIzbriši
  13. meni je tvoj blog otkriće a tvoji stihovi su bezvremeni u svojoj jednostavnosti....ne znam da li to netko može pročitati a da ne osjeti ono nešto duboko u sebi:)))....
    zgodno je da si prevela neke riječi koje meni sada nisu nepoznanica ali kad sam davno,davno bila u dalmaciji rođaka mog muža je bila jako uzrujana što se "praska ne može oprati".....ja sam naravno mislila da priča o mrlji,fleki:))))...
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  14. tako me smiruju tvoji stihovi. Hvala ti. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  15. Sad se vidi kroz ove stihove koliko ti je duša svilena..Tvoj prelijepi doživljaj proljeća je naprosto zarazan. Bravo! Dirnula si me!

    OdgovoriIzbriši