ponedjeljak, 25. travnja 2011.

Blagdanska bjelina















Evo još malo blagdanske bjeline iz mog vrta. Obožavam ivančice i uvijek im se nanovo divim!

Broj komentara: 6:

  1. Ajme kako su lipe, melem za oči draga moja.
    Vrt ti je preeeedivaaaan...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedan od mojih omuljenih prolećnih cvetova, podseća me na detinjstvo :)).
    Vrt je prekraan !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne...nemogu im se nadiviti..bajkovito sve izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj vrt???Mama mia!Prekrasno izgleda,kao bajka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj, pa ovo je veličanstveno!! Čaroban vrt!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ivancice su prekrasne...posebno mi se dopada ona sa pcelicom.
    Hvala na nagradi (tek sam danas stigla sa odmora i pronasla ju). Nastavi sa lijepim postovima ;-)

    OdgovoriIzbriši