nedjelja, 10. travnja 2011.

Milost


Pratija si me ciloga života
a ja te puno put pripoznala nis
jer bila sam u nemilosti svojega Ja.

Uvik si bija s menon,
jasno mi je to kaj plavo nebo cakleno
i bistro more po bonaci.
Ni trena me nisi zanemarija,
jer da si me, i za što trepneš okon,
ispušta iz vida,
izgubila bi se u prostranstvin svoje nemoći
i u ništavilu svojega Ja.

Čuvaja si me,
branija i brinuja se za me,
čeka si me s pregršton svojih Milosti,
a ja san mislila -
ni sama ne znan što san mislila...,
samo znan da je Tvoja Milost
slomila moje Ja.

Daja si mi milost da se mogu napiti
Tvoje velike Milosti,
da nikad ne skapan od žeđi kraj Žive vode
koju mi nudiš.
Tvoja je Milost jača od svake nemilosti,
i sada ja više nisan Ja
nego si Ti moj Život.

A.Ć.






Izlazak sunca snimljen sa glavne plaže na mojemu otoku..

Broj komentara: 19:

  1. Ajme,ostala sam bez riječi.Koje "riječi"!!!!Tako duboke i istinite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno draga moja....
    Uz ove prekrasne stihove i prekrasne slike zalaza sunca odma sam osjetila nekakav mir i duhovno smirenje, hvala ti za to...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti, ovo je divno, i pjesma i slike:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. danas sam u takvom raspoloženju da me svaki stih ove pjesme pogađa ravno u srce.......
    divno:))...

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno kao i uvijek! I meni je lijepo sjela pjesma! Valjda je danas takav dan... :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Pjesma je prekrasna, hvala ti na ovim stihovima koji bude nadu... i zaista mi je drago što imaš blog i što svoje misli i svoj talent dijeliš s nama:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna pjesma,stihovi su koji dopiru u dušu...

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaaaaaaaaaa divne i mudre riječi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su ti božanstvene!!!!:)))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni stihovi zajedno sa fotografijama kao jedna posebna priča, jako lijepo, posebno!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam neka romantičarka ali tvoji stihovi probude i taj deo moga duha :D!
    ... pa još i predivne fotografije!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav!!!!
    Na mom blogu te čeka nagrada, navrati....

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ti draga na nagradi. Puno mi znači kao i kada čitam tvoje stihove. Uvijek pronađu ono najdublje skriveno u meni.

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna ste, poetska dusa... Jako mi pase skoro svaki stih koji ste napisali ovde. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. joj...sta bih rekla a da svaka rec nadje svoje znacenje i mesto...
    ja sam zanemela gledajuci fotografije koje su u meni probudile zelju za putovanjem...)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovo je prava ispovijest svakog čovjeka koji se probudi iz svoga JA ! Sve pohvale!
    Neka se i dalje posjetom Duha Svetoga, razvijaju stare istine, u novom ruhu, Vaše duše...
    Blagoslov !

    OdgovoriIzbriši
  17. @ Anonimno
    Hvala na čitanju i na lijepom komentaru! :)

    OdgovoriIzbriši