nedjelja, 1. svibnja 2011.

Najljepši stihovi





Evo malo rascvjetanog svibnja iz komadića mog vrta.

Broj komentara: 18:

  1. Pa ovo je pravi pravcati park prirode, stabla, penjačice, rascvjetane ljepotice... čista uživancija, mogu zamisliti koji je gušt šetati tvojim vrtom i udisati mješavinu morskih i cvjetnih mirisa...

    OdgovoriIzbriši
  2. aaa!!...ovo je predivno:)...
    zamišljam te kako sjediš s pogledom na ovu ljepotu a stihovi nadolaze sami od sebe:))...

    OdgovoriIzbriši
  3. U ovakvom okruzenju i stihovi se lako stvaraju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno i predivno, evo mi se na moment učini da čujen miris iz tvog vrta...

    OdgovoriIzbriši
  5. divno,divno,divno i skoro da ti ne vjerujem koliko je divno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Buongiorno cara,è un incanto quardare queste rose che sono meravigliose ed è un'incanto anche il tuo bellissimo blog.Grazie cara per la gradita adesione sul mio blog.Spero che ritornerai presto a farmi visita. Ti abbraccio Lucia

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrt vam je čaroban..opuštajuće djeluje sam pogled na ovaj vrt,a mogu zamisliti kako je tek divno u njemu:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni prizori, ja bih tu vazda uzivala:))))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvek volim kad vidim ovako nesto>Mislim da je biti okruzen cvecem i prirodom uopste nesto sto ljudi se manje cene zaboravljajuci radost koja im je nadohvat ruke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ciao cara,adoro entrare nel tuo blog!E' bello essere accolti dall'azzurro del mare......dalla bellezza di queste magnifiche rose rosse ...che quasi ne percepisco il profumo......Carissima, passo per lasciarti un affettuoso saluto e per augurarti una buona giornata! Luci@

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme,meni je zastao dah od tolike lepote i zavidim ti na ovom vrtu i lepoti jer moj vrt se sveo na desetine saksija na velikoj terasi...
    draga nasa Dalmatinko,bas lepo znas da nam prenes toplinu tvog Jadrana.ja bih volela znati i koji je grad u pitanju,gde zivis.Veliki pozz.oz Beograda

    OdgovoriIzbriši
  12. E ova e prekrasno...Seto toa cveke dava inspiracija i se drugo stanuva nevazno.Uzivaj vo ubavinata a i nie so tebe...Poz od Makedonija

    OdgovoriIzbriši
  13. Molim dragu pjesnikinju da me virtualno posjeti i preuzme svoju nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  14. Moja mama ima teroju kako cvijeću treba pjevati da bi lijepo uspjevalo, a ti si je draga Ankice sada i potvrdila. Malo tko ostane ravnodušan na tvoje stihove, zato sve i izgleda tako bajkovito i lijepo! Veliki zagrljaj šaljem! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Bacite pogled na moj blog imam nesto za vas...pozdrav

    OdgovoriIzbriši