četvrtak, 19. svibnja 2011.

Pleter


Stanen plesti pismicu
makar jednu kiticu,
ali mi je pamet
stala
kaj da san sunce, grane,
cviće, tice...
i pleteće igle
u škatulu zaključala
i bacila na dno mora
ozgora.

Nasmije mi se modro
more,
meštralon po valu
škatulu mi
vrne,
probudi u meni rosne
zore,
iz pisme procvita luzar,
lavanda
i mala, draga lastavica
prne...

A.Ć.










škatulu (škatula) - kutiju
ozgora - odozgo
meštralon (meštral) - maestralom
vrne (vrnuti) - vrati
luzar - ruža
prne (prnuti) - prhne, odleti

***********************************************

Fotografije su iz moga vrta.

Broj komentara: 29:

  1. Moram ovo d apodelim sa tobom:) Sama si kriva kad stavis te lepe stihove i slike predivne baste ti;)

    Nekom zabranjuju zvezde.
    Nekome krila.
    I laste.
    Ja ne zabranjujem nista.
    Sme se sve sto se ne sme.
    Samo jedno te molim:
    pokusaj da ne rastes
    ni mrvu svima za inat,
    do kraja ove pesme.
    U toj se pesmi zivi
    slobodno,
    lepo
    i ludo.
    Mozes da izmisljas.
    Mastas,
    Da radis sve naopako.
    U njoj i najvece cudo
    prestaje da bude cudo,
    jer sve sto pozelis
    kad zazmuris
    - ostaje zauvek tako.
    Isturi hrabro i divno
    prkose detinjaste
    i lazi i sebe samog.
    Sme se sve sto se ne sme.
    I sme se vise od svega!
    Jedini: nemoj da rastes
    za inat i tebi i meni
    do kraja ove pesme.
    I svaki put kad te slome,
    pa moras nov san da stvaras,
    ne sanjaj ga u mraku
    Dotrci blize zori.
    Na pragu ove pesme
    tako se divno bori
    i kad namignes samo
    i osmehnes se polako.
    Izbroj u sebi do deset
    i to u vecnost pretvori.
    I sve sto zmureci smislis
    ostace zauvek tako.
    M.A

    OdgovoriIzbriši
  2. Buongiorno cara Poezija, che meraviglia di fotografie!...E quel cancelletto è un'amore,sei bravissima!Poezija non sono riuscita a tradurre la pagina,ritenterò più tardi. A dopo cara..ora vado a farmi un buon caffè. La tua amica Lucia

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni stihovi draga!
    Topli pozdrav iz sunčane Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim da si je napisala na svom lokalnom narjecju, nekako da posebnu čar! Imam ovdje mnogo prijatelja s Korcule koji slicno govore, a to mi je bas simpaticno

    OdgovoriIzbriši
  5. @Džoli
    Prekrasni stihovi, stvarno, i hvala ti!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Stihovi su ti čarobni :D! U kombinaciji sa ovim predivnim vrtom čini mi se kao da svaki stih nežno niče iz cvetova :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno čarobni stihovi uklopljeni sa čarobnim slikama vrta...jednostavno očaravajuće:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Poezija cara,versi incantevoli pieni di fascino come i tuoi giardini.Un caro saluto, insieme al profumo di luzar e di lavanda. Dolce sera Lucia

    OdgovoriIzbriši
  9. kombinacija mora u pozadini,cvijeća istihova j očaravajuća:))).....tvoj blog je oaza mira:)))....

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam tvoj dijalekat:) Volim poeziju baš u originalu... Jako lepe fotografije:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala Vam puno drage cure, na lijepim komentarima, svakoj ponaosob!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam tvoje stihove i uvijek ih s radošću pročitaN!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kolku ubavi stihovi...dodeka gi citav mi donesoa mir vo srceto i miris na moreto...

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga slike su ti divne, pjesma je prekrasna, ja sam tvoja velika obožavateljica, rekla sam ti već opet ponavljam, tvoje pjesme uvijek mi uljepšaju dan, hvala ti:))))

    OdgovoriIzbriši
  15. idi na moj blog i preuzmi nagradicu koju sam ti namenila od srca:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek znaš izabrati pravi poredak riječi pa mene tvoji stihovi i ove predivne slike tako smiruju da bi se negdje ispružila među ovim cvijećem u blizini mora i samo udisala predivne, očaravajuće mirise.

    OdgovoriIzbriši
  17. Smirujuće i vedro... prekrasni stihovi u odličnoj kombinaciji sa fotkama..

    OdgovoriIzbriši
  18. Ah, lastavica je prhnula, i ostavila nam tvoje prekrasne stihove. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  19. bom Dia!
    Obrigada pela sua visita.
    Que lindas imagens!
    Abraço Fraterno
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši
  20. Ciao poezija s mora,sono passata per lasciarti un caro saluto. Lucia

    OdgovoriIzbriši
  21. voditi ljubav,sresti se sa svevišnjim ili čitati tvoje radove izaziva neopisivu sreću.napomena svim blogerima:imam čast reći vam da mi je ogromno zadovoljstvo osobno poznavati tu predivnu stvarateljicu.

    OdgovoriIzbriši
  22. @ ermens
    Hvala ti na lijepom komentaru, moj susjed!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ciao poezija s mora,come stai?
    Affettuosamente Lucia

    OdgovoriIzbriši
  24. Boa noite
    vim lhe desejar um lindo e muito feliz final de semana
    Abraço amigo!

    OdgovoriIzbriši
  25. Bom dia amiga, vim agradecer a voce por sua linda presença no meu cantinho e fazer parte dos meus 200 seguidores! Venha pegar o selinho dos 200 seguidores que eu fiz com muito carinho. Tenha um lindo dia
    Abraço amigo!
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši