ponedjeljak, 11. srpnja 2011.

Noćni pokućin


Na mom otoku, ispod Bandire, u zunju šeždeset i treće.
Noć je.
Na postelji san i gledan - misec mi po kamari šeće.

Ma vidi ti meni njega, mislin se - ko te zvaja,
ali kad si već doša
da vidimo malo što pokućin radi dok čeljad spava.

Staja je malo na koćeti, rasvitlija mi noge bose.
- Miseče makni se, mate mi je zavila palac
razbijen na kamen skliski od rose.

Ajde, maka se, dobro, ali je poša do katride
vižitaja kotulu na luzare,
vinovi fijok i sandale.

Na stoliću je naša libre, zadaću koja je dnevnik bila...
-Miseče, sram te bilo, krijancije nemaš,
zabadaš nos di ne triba...

Na zidu je obasja kvadar...
- Majko Božja, kako si lipa!
Unda sam mu rekla da ostane, da mu je 'vo do sada
najbolja stvar...

Ali ni 'tija, bija je tvrdoglav ka tovar!

A.Ć.











zunju (zunj) - lipnju
Bandira - brdo na mojemu otoku
kamari (kamara) - sobi
pokućin - onaj koji ide po tuđim kućama
koćeti (koćeta) - stranici od kreveta
katride (katrida) - sjedalica, stolac
vižitaja (vižitati) - obići, pregledati
kotulu (kotula) - haljinica
luzare ( luzari) - ruže
vinovi - ružičasti
fijok - mašna
libre (libri) - knjige
zadaću (zadaća) - bilježnicu
krijancije ( krijancija) - kulture, lijepog ponašanja
kvadar - uokvirena, uramljena slika
tovar - magarac

Broj komentara: 25:

  1. Prekrasni stihovi sa lijepim romantičnim fotografijama. SAVRŠENO!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odavno vas nema,pa dolazite sa prelepim stihovima koji su me odusevili...
    prekrasni se...

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno prekrasno!Ne znam što bih rekla,osim pitala pa gdje ste do sada?Stihovi su predivni i toliko jednostavni,a duboki.Ma oduševljena sam.Ja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na ovim prevedenim rijecima (samo par ih nisam prepoznala). Uzivala sam u citanju tvojih stihova, kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mia carissima amica, che emozione contemplare queste bellissime immagini!
    Il traduttore stamattina fa i capricci, non vuole fare il suo dovere.....non posso leggere le tue meravigliose parole.Non mi arrendo, riproverò più tardi! Intanto ti lascio un bacio Luci@

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam cure na lijepim komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  7. @Tatjana
    A eto, bila sam malo prezauzeta, malo se odmarala, i tako.. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  8. @ Lucia
    Mia cara, Google va bene, ma ho scritto al dialetto dalmata e quindi non in grado di tradurre, e la mia 'colpa'. Grazie mille perle belle parole.
    Grande abracio per voi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ola querida amiga
    Estou na final da ostra poesia, me desculpe por mais uma vez vir lhe pedir votinho para a minha poesia, Precisamos. Mas sem a sua ajuda eu não irei conseguir. Prometo que passando esta fase eu virei comentar apenas sobre o conteúdo de seu cantinho.
    Como votar você entra no link …http://ostra-da-poesia-as-perolas.blogspot.com/
    No final paginas das poesias esta escrito
    VOTE CLICANDO NA PALAVRA COMENTÁRIOS Lindalva 1 comentários
    Por favor coloque coloque o nome da autora e da poesia, ( Precisamos ... Maria Alice Cerqueira e o nome do seu blog. para que Lindalva possa confirmar seu voto.
    Desde já lhe agradeço de coração.
    Tudo do melhor para você.
    Abraço amigo
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši
  10. Preeedivno:))) Gdje si bila tako dugo:) Nema veze važno je da si opet tu:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivni stihovi koji me uvijek dojme..jako ste nedostajali ovo vrijeme,radujem se novim stihovima..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. @ Marie Alice
    Tudo que eu fiz.
    Melhores cumprimentos a voce!

    @ Kreativni zanos
    Evo me, evo me, lijepo se vratiti..

    @ Nely
    Hvala ti, Nelice!

    @Anonimno
    Hvala, a mislim da si susjed!

    OdgovoriIzbriši
  13. Uvijek se iznova divim stihovima kojima s toliko lakoće i jednostavnosti opišeš čaroban trenutak u koji se i sama uživim tako da i meni sve bude čarobno. Nedostajalo mi je to ovo vrijeme dok te nije bilo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Belo blog já estou a seguir. Olá sou a Lindalva da Ilha e administradora do Ostra da Poesia e teu voto foi computado com sucesso no Pena de Ouro. beijos

    OdgovoriIzbriši
  15. @ Karmen
    Hvala ti, draga Karmen, na ovako lijepim riječima.. Puno te pozdravljam!!

    @ Lindalva
    Muito obrigado querida!

    OdgovoriIzbriši
  16. Kao i uvijek predivno, draga Ankice! Moram priznati da me uvijek obraduje i ovo učenje novih riječi kod tebe (da to tako nazovem) :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  17. ovo si toliko predivno opisala da sam čitajući imala pred očima sliku svega:)))....fascinira me kako si s par riječi stvorila cijelu priču:)....

    OdgovoriIzbriši
  18. Querida amiga
    Obrigada pelo seu apoio. Pois como eu sempre digo.
    Com a sua presença,
    Eu posso ir sempre mais além,
    mas com sua ausência,
    eu não serei ninguém.
    Tem um selinho para você no meu cantinho
    Que eu fiz com muito carinho.
    Pode ir lá pegar se desejar.
    Abraço muito Amigo
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši
  19. Ma gdje si nam tako dugo. Prekrasno. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ciao cara, passo per lasciarti un affettuoso saluto. Dolce notte! Luci@

    OdgovoriIzbriši
  21. @ ll calesse
    Grazie cara, buona notte e sogni dolci!
    Ciao!

    OdgovoriIzbriši
  22. @Mare
    Hvala, hvala puno, drago mi je da ti se sviđa!

    @Vila-loredana
    Hvala ti, draga!

    OdgovoriIzbriši