nedjelja, 4. rujna 2011.

Škrapa u vešti od pine


Kad sunce
u more pane
tamo di se no s nebon
sastavlja,
i leže sanjivo počivati
u postelju bez lancuna
i bez uzglavlja,
valovi triskaju škrapu.
Malo pobignu
pa se jope vratu,
pomiluju pa je
zalepatu.

Kada se sunce iz sna
probudi,
proškilji iza vra planine
i sine,
i kada se kalebi
za glavu ribe pokaraju,
valovi na žalu
rukon povitarca mirliće
stvaraju.

Pa kad se rascvitana škrapa
obuče u veštu
od pine,
more i meštra poludu
od radosti
i modre razigrane miline.

A.Č.
















vešta - haljina
pine (pina) - pjene
pane - padne
no - ono
lancuna (lancun) - plahte
triskaju (triskati) - lagano šamaraju
jope - opet
zalepatu (zalepatiti) - jako ošamare
vra (vro) - vrha
kalebi - galebovi
pokaraju (karati) - posvađaju
mirliće (mirlići) - čipku
meštra - maestral



21 komentar:

  1. zahvaljujući vama ja kao da sam ove godine na moru bila! Veliki zagrljaj majstorici od pera! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna pjesma, prekrasne fotke, a tek kako si lijepo dočarala škrape okupane valovima , guštala sam ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam drug komentar osven: prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su prelepe ..kako bih tu volela d avidm:
    'Kada se sunce iz sna
    probudi,
    proškilji iza vra planine "

    OdgovoriIzbriši
  5. Nista nije tako lijepo kao zalazak sunca na moru.
    Hvala na divnim stihovima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična pjesma, tako si lijepo dočarala morski ugođaj... samo još nedostaju mirisi pa da doživljaj bude potpun:))
    Bravo, prekrasni stihovi!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna pjesma.
    Mi koji smo svakodnevno uz more i ne doživljavamo ga kao što bi trebali jer nam je svakodnevnica ali kad ga ti uobličiš u ovako prekrasne stihove, to je onda sasvim nešto drugo....
    Pozdrav od melanzane.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna pjesma kao i sve druge, a ove slike vratile su me u djetinjstvo kada sam ljeta provodila na takvim plažama:)))Hvala ti što si me podsjetila na te predivne uspomene:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Querida amiga
    Hoje eu vim pensando um pouquinho em meu sonho
    por favor clique no Link

    http://www.mariaalicecerqueira.com/2011/08/prezado-amigo-leitor-e-seguidor-me.html

    Muito obrigado de coração

    abraço amigo
    atenciosamente
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni stihovi koji me lagano nose,imam osjećaj da osjetim mirise kroz ove prekrasne slike..predivno,najljepši pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Scusami carissima amica del mio ritardo,solo ora mi accorgo che da te c'e un post incantevole e pieno di poesia.
    Mi piace tanto"quando il sole da un sogno si sveglia" Il sole!....il sorriso del mattino.
    Sono le irresistibili scene della natura!!.....grazie amica cara per averci donato tanta soave bellezza!
    Serena giornata Luci@

    OdgovoriIzbriši
  12. @ ll calesse
    Grazie cara per le belle parole.. Ti mando tanti, tanti saluti dalla mia isola!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma bas mise svida slike su krasne.

    OdgovoriIzbriši
  14. Anonimno
    To je bila šetnja po otoku.

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav za lipi otok volim ga.

    OdgovoriIzbriši
  16. evo nakon dugo vremena izbivanja sam odlučio posjetiti tvoj (a i svoj) blog i obradovao sam se uistinu , jer volim tradicionalni rječnik, te naše lijepe riječi, njihovu snagu, volim sklad u tvojim pjesmama, idealnu ukomponiranost riječi i slike, to kad pustiš osjaćajima da sami za sebe skladaju i pišu, hvala za svaku tvoju riječ koju podjeliš s nama

    OdgovoriIzbriši
  17. Nekako mi se potkralo,ali sad sam pročitala ove divne stihove i pogledala zamamne fotografije.

    Lipi pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivne fotografije i stihovi, predivne, uživala sam!

    Pusa i veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  19. Ciao cara, sono passata per lasciarti un bacio ed un saluto.Come va la tua gamba? So che devi stare sempre a riposo ma mi manca la tua poesia e le tue bellissime foto.Chissà che atmosfera magica ci sarà nel tuo giardino!!!
    A presto cara amica
    buona domenica!
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  20. Vjerna moja komentatorice, dodjelila sam ti nagradu na mom blogu i veliki ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši