utorak, 18. listopada 2011.

Živa voda



Pustinja sam žedna, raspucana, bijedna
niti jedne travke, niti lista nemam
skapavam od žeđi.

Dođe Vatra sveta u plamičku jednom
smiluje se meni, svome stvoru žednom
pa se napih vode - Vode, Vode žive!

Procvjetale ruže i žito se njiše
zelene se sada moje duše njive
imam, imam vode, imam Vode žive!

A.Ć.















Broj komentara: 13:

  1. Immagini spettacolari!
    Parole sublimi che ristorano l'anima.
    Buona notte amica cara! Un bacio
    Affettuosamente Luci@

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahh.. draga moja,ovo je prekrasno!!!
    Grop mi je u grlu....
    Lijep pozdrav ti šaljem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno, obožavam tvoje pjesme tako su posebne,duboko diraju u srce onog tko ih čita!
    Fotografije su prekrasne!

    Nadam se da si bolje, pusa i pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je lepo sklopljeno..i voda bi se obradovala svojoj pesmi;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno...nadam se da je to odraz onog unutarnjeg,da je bolje...puno bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepi stihovi... i zrače mi i snagom i optimizmom i toplo se nadam da je odraz tvoga trenutnog stanja i duha...

    OdgovoriIzbriši
  7. Pjesnikinjo draga, kada će ta zbirka poezije:)))
    Uvijek mi uljepšaš dan:)

    OdgovoriIzbriši
  8. I tvoje divne fotografije kao da slave Vodu živu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam, cure drage, svakoj ponaosob!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jednostavno mi je osvježilo ovaj sumorni jesenji...zimski dan. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  11. Queste immagini mi incantano!!!.....
    Cara, sono passata per augurarti una felice domenica!
    Un bacio grande Luci@

    OdgovoriIzbriši
  12. Ciao cara,grazie per il passaggio sul mio blog.lo sai che mi fai felice,quando non ti vedo ......mi preoccupo un po'......
    Un bacio grande
    La tua amica Luci@

    OdgovoriIzbriši