subota, 31. prosinca 2011.

Na Silvestrovo


Danas na Silvestrovo,
dok iščekujemo Ljeto novo,
želim Ti se zahvaliti Bože moj.
Svim srcem ti se želim zahvaliti
za Tvoju svetu ruku
koja me je vodila kroz sva iskušenja,
kroz životnu muku.
Isuse, želim Ti zahvaliti i za suze
i kada si sa mnom plakao
i u beznađe kada sam padala
a Ti si me dizao.
I uvijek se za sve pobrinuo.
Želim Ti zahvaliti za sve lijepe trenutke,
za smijeh i radost
i kada si se sa mnom smijao,
i kada si sve ružno na dobro okretao.
Hvala Ti za kruh svagdašnji
koga si mi davao,
hvala Ti za još jednu zimu
i dan današnji.
Isuse, hvala Ti za moju obitelj.
Hvala Ti!!
Neka nas Tvoja svjetlost ljubavlju spaja,
Tvoj sveti mir neka među nama sja.
Volimo Te, Isuse, ljubimo Te i oni i ja!

A.Ć.


*********************************************************

Drage moje, želim vam svima sretnu i uspješnu Novu 2012. godinu, te obilje Božjeg mira i blagoslova!


Broj komentara: 16:

  1. Sretna ti nova godina! Želim ti puno sreće, zdravlja, kreativnih ideja i blagoslova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Suzana, i želim ti svako dobro!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo lipo napisano, Sretno novo ljeto..Dulijana

    OdgovoriIzbriši
  4. Fala lipa Đuli, i želin ti sve najbolje od srca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim vec si inspirirana nadolazecom godinom - divno.
    U Novoj zelim svako dobro, srecu i blagostanje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Jasna, i želim ti sve najbolje i najljepše u Novoj godini!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti auguro di cuore, un felicissimo e sereno 2012!
    Buon anno!!!
    Con affetto Luci@

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan Nova godina i tebi, sva najbolje ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretna ti nova, sve najbolje ti želim. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, Loredana, i sve dobro ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  11. Cleo, hvala puno i, sve najbolje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je prekrasno, ja sam to kopirala da mogu pročitati ako slučajno budem loše volje, hvala ti i sretna ti Nova i još puno lijepih tekstova...i još uvijek se bilježim za primjerak tvoje knjige kada ju napišeš:)))S posvetom:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala Sandra, knjiga će biti za tebe svakako..
    Želim ti svako dobro!

    OdgovoriIzbriši