četvrtak, 1. prosinca 2011.

Na Mulatu




Ubuja je stare štivale, bacija priko pleć kapotinu
i uputija se put Srpljice naginjujući se na bagulinu.

Puton je molija Krunicu, molija je dikod je odija,
nosija je sobon kruva i sira kad ogladni da bi poija.

Molaja je staru batelu, bacala je lagana bava,
ni ni iša za tin da će zapuvati ka iz rukava.

Bordižaja je tutaforca, koliko je samo moga,
a unda se pripušta Gospi i u ruke dragoga Boga.

Vale su ga nosile doli, cilu je noć bauljaja,
mareta ga je bacila na škrape, a di - ni sam ni znaja.

- Nisan valj'a u Taliji - sam sebi je u brke reka -
strpa' će me u pržun misli' će da san uteka.

Trevija ga je stari Bartul i progovorija mu ka bratu,
tek unda je uvidija da je rivaja na Mulatu.

Uzeja ga je Bartul u sebe, naija, napija dida Matu,
i kroz štorije su otkrili: zajno smo bili u austrijskon ratu.

- To si ti moj Bartulomejo - sitija se Mate kako je bilo,
a Bartul ga je zagrlija i obadvaman in je došlo milo.

Sićali su se tako svega, i na Solunu kada su bili,
i kako in je cuk pobiga kada su doma 'tili.

A nakon nikoliko dani, kad su se isćakulali,
did Mate je vaporon rivaja - moja mi Srpljica fali!

A.Ć.


***************************************************

Stihovi su napisani prema istinitom događaju. Događaj se zbio na početku 60-tih prošlog stoljeća ( kad se bježalo u Italiju, samo on nije bježao, njega je odnijela bura) mojemu dragom i dobrom didu koji je živio na našem otoku. Imena su promjenjena.
Na slici: Pogled sa mog otoka na otok Molat.
Srpljica - uvala na mom otoku.










Broj komentara: 16:

  1. Ma kako si lipo pretočila u stihove priču iz obiteljske povijesti!!! Jako volim ove tvoje stihopričice:))
    Ne znam zašto su me ovi stihovi podsjetili na moga papu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni stihovi koji su me vratili u divne dane mog djetinjstva koje sam kao mala provela na moru uz djeda. I on je volio more, više od svega!:)

    Velika pusa i pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo brav,samo naprid pozdrav Dulijana...

    OdgovoriIzbriši
  4. Bellissimo scatto e bellissima storia!
    Ciao cara a presto:)
    Un bacio grande Luci@

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno ispjevana priča! Uvijek oduševite! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje reči uvek dirnu u dušu! Imaš božanski dar.

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno ispričana priča kroz stihove i sliku. veliki pozdrav,tina

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno!
    Imajte lep vikend :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš si nadarena, tako su me ganuo tekst, fotka je savršena uz tekst!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga moja, prekrasni stihovi...
    Cila jedna priča pretočena u stihove, ma ko to može nego ti...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam cure na lijepim komentarima!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Imaš divan dar. Tvoja je poezija - poezija srca!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelijepi stihovi koje me uvijek ponesu,posebno divni..zaista poezija iz srca!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vidim da si bila do mene al navrati opet, čeka te čestitka...
    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  15. Buon Natale!
    Auguri con tanto affetto
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan Božić i puno svega draga Ankice!

    OdgovoriIzbriši