utorak, 13. ožujka 2012.

Moj Isus i ja


Ja sam s tobom u sve dane, ne brini,
uvijek sam s tobom.
S tobom sam i kada misliš da si na hridi pustoj
kad s vjetrovima sa boriš što tuku sa svih strana,
kad si bez volje i kad najviše misliš da si sama,
na vjetrometini života izgubljena da si...
najviše sam s tobom.
Ne boj se, idi kroz život smjelo
koračaj koracima zrelim,
ja svaki tvoj korak hodam i pasti nećeš.
A ako li i padneš, zazovi me bez straha,
ja čut' ću vapaje svoga siromaha
i onda kad misliš izgubljena da si...
Podići ću te do najvećih visina
jer ja te ljubim, bezuvjetno te ljubim...
Otvori oči svoga srca i psssst...
mir svoj izlijevam na te
u zrakama zlatim što miluju ti dušu,
izlijevam ga u izobilju,
i neće ti naškoditi ni oluje
ni vjetrovi sa svih strana kad pušu...
Jer, kad misliš da si sama i samcata da si,
najviše sam s tobom!

A. Ć.











Broj komentara: 9:

  1. Inspirativni stihovi ispunjeni ljubavlju. Lijep pozdrav tebi Ankice

    OdgovoriIzbriši
  2. Pedivno, isprintati ću i staviti na zid, sa tvojim potpisom naravno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Un testo bellissimo ed emozionante...Sei bravissima!
    Ti abbraccio:)
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno si divno napisala ovu pjesmu, sve pohvale!

    Veliki pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jer, kad misliš da si sama i samcata da si,
    najviše sam s tobom!
    Preubavi stihovi,i velika istina!
    Neka Isus uvjek bude uz nas, i nase bliznje!
    Imaj lepo vece prijateljice :)

    OdgovoriIzbriši