četvrtak, 1. ožujka 2012.

Priki lik


Šime je cilo jutro ništo slabe volje, prisida, priliga, nisu mu sve ovce na broju.
- Ivanica moj, ruvina san se, nis smija noliko...
- A što, Šime moj, nisi se fala Bogu odra od posla, pur nisi ni kopa ni ora, blagdani su bili - pdbadala je Ivanica.
- Jes, jes, i te kako ali po zdili, priždra san se Bože mi prosti.
- Eeee, ko prizna polak mu se prašta, gren ja tebi zavariti malo kamamile to će ti siguro pomoći.
- Neću ja, stara moja, kamamile, peri ti noge u njoj, meni lipo pomožu one merikanske šperine što se meknu u žmuja vode pa šuštru a što mi je Mare neodavna bila dala, kako se no zovu... zaboravija san već mi je i pamet izvitrila, me se pari da je Alkasos. Onooo je priki lik!
Šime se uzvrpoljija, naprega se ka balun, ne more više durati pa kola tren vanka, tren unutra
- E, ako još koju ima, ako već ni sve podilila jer nike napreže materina, nike madrun... - govorila mu je Ivanica.
- Čekaj, čekaj, eno je na dvoru... Maare, o Maaare ako imaš dones mi dvi velike šperine one što ti je mali bija posla iz Merike, naprega me madrun.
- Brate mili, manje isti, manje piti pa te neće zaboliti! Poija si škip bakalara, polučak frit i baška drugoga, a popija kišu Božju.
- O, šimijo stara, što ću ja kad mi je torba veća od ambara.
- E, unda brate, neka te boli!!
Mare ga je zafrkavala ali njemu ni bilo do zafrkancije, jedva je čekaja popiti šperinu i izlebriti se na postelju pa neka ona prkela što je volja. Najzad se ona okrenula i pošla rad šperinov, žvelto doskakala i dodala mu priko zidića.
- Evo ti nesrićo stara , što ću o tebe, popi to i drugi put pazi, ij sa regulon... da san ja na Vaninon mistu stavila bi te ja na red, ja ti kažen... Ajde, gren ća preša mi je, moran u butgu i poći ću malo zaviriti kod moje Milke i nju da je zabolilo, biti će i nju napregla materina.
Zabavila se je dobrin, ćakul po ćakul i kad se vrnula sunce je već bilo visoko.
Ivica se tek bija diga iz postelje, ko zna kad je noćas lega, i poša je u kužinu popiti mliko što mu je baba već bila parićala.
- Babo, što va škatula radi na stolu, što si je ovode stavila?
- A to je, janje, dida Šimu zabolija štumak pa san mu ponila par šperinov.
- Ali, babo, što je tebi, ma jesi li mu vo dala... zašto ti imaš oćale? Za muštru? Vo su ti šperine za močiti falše zube u žmulu...
- Ma što mi veliš, dite... ajme meni, jadna ti san... Šiime, o Šiiime jesi živ... škatule iste, pomišale se a ja ti ne vidin bez oćalov... ajme meni... - uspaničarila se Mare.
- Ajde jadna, što te briga i s oćalin i bez oćalov kad neznaš ingleški ka ni ja, glavno da je pomoglo pa da je bilo i aćido! Bilo je žuuuko ali šoma itanto je pomoglo - smija se priko zidića Šime.


*****************************************************

Priča se temelji na istinitom događaju.

Alkasos (po Šiminu) - Alka-seltzer (antacid)
( nije reklama)

madrun - želučane tegobe (npr. žgaravica) kod muškaraca i djece
materina - želučane tegobe (npr. žgaravica) kod žena


Broj komentara: 10:

  1. Nadam se da je otopina za umjetne zube pomogla starome i njegovim stomacnim tegobama :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa mu nije bilo, još je živ i jako dobro se drži. :))

      Izbriši
  2. Haaahaa..vraže jedan e jesi me nasmijala...,super ti je ova...
    Vidin i tvoja Mare je prava muštra...
    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  3. A mulher
    é a deusa mãe
    de toda criação.
    Única,
    distinta,
    completa,
    e a mais bela
    de todas criaturas...


    Poeta Francis Perot

    OdgovoriIzbriši
  4. Ha ha važno da se stari dobro drži! Fotka ti je extra!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj nasmijala sam se, mislila sam što će biti na kraju,ipak je sve dobro..

    OdgovoriIzbriši
  6. Važno je da mu je pomoglo.Te životne anegdote su stvarno za pamćenje.Ova me nasmijala do suza.Povero Šime!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehehe, živa glava! Svašta se u životu dogodi.... ova je barem završila sretno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Querida amiga
    Vim agradecer a sua presença amiga lá no meu cantinho magico coração,
    gostaria lhe oferecer um selinho dos 500 seguidores como prova de minha gratidão.
    Venho pedir a voce o seu votinho para a minha poesia,
    Sentindo a Vida
    que está concorrendo no Ostra da poesia Blog da Lindalva
    Clik no link http://ostra-da-poesia-as-perolas.blogspot.com/
    e conheça e vote na minha poesia.
    Como votar

    DIGITE O NOME DA POESIA E O LINK DO SEU BLOG
    (é importante deixar o link para seu voto ser validado)
    Desde já agradeço de todo o coração a seu apoio e votinho
    Tenha um lindo dia
    abraço amigo
    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši