srijeda, 4. travnja 2012.

Morske orgulje


More je obećalo jugu u mom najdražem gradu
Velebni koncert popodne jedne subote sive
I pozvalo sve galebove i ribe na promenadu
Glazbe i plesa na skalinama Donje rive.

Doplesalo jugo u svom znatom ritmu ludom
Ogrnulo u čipkane haljine svaki tirkizni val
I sve je pratilo pod svojom palicom budnom
Kad raskošno započeo je svečani morski bal.

Podivljaše vali, kapljice slane prštaše u zrak
Podigoše na noge sve pospane, i vilu gorsku
Kad val poljubi kamenu tipku na vjetra znak.

Zagrliše se more i jugo uz čujni ushitni huk
Odsviraše na orguljama simfoniju morsku
O, kakav je bio to predivan zvuk!

A. Ć.

Broj komentara: 12:

  1. Aaaaa.... prekrasno, ma baš lipo!!!!
    Baš san niki dan mislila... ma koja san ja, nikako se odlučiti otići slikati orgulje i pozdrav suncu pa staviti na blog, ma koja san ja....
    Evala tebi, svaka čast...

    OdgovoriIzbriši
  2. Rado bih prisustvovala jednom takvom koncertu....

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao i uvijek,tvoji stihovi su prdivni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mia cara amica,ti lascio i miei migliori auguri per una felice Pasqua!!!....Auguri!!!
    Baci:)
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivni stihovi, hvala na posjeti:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ciao cara,sono passata per lasciarti un caro saluto.
    ti penso con tanto affetto:)
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, mia cara Lucy, un abbraccio per te!

      Izbriši
  7. Tvoje pjesme su toliko sa dušom,svaki puta uživam u svakom stihu...

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim te i čitam te i uživam u tvom pisanju draga prijateljice iako ja ne komentiram tako često, kronični nedostatak vremena kod mene je normalna pojava, tako da i moji blogovi redovno trpe :) Ja ću ove godine pored Vodica :) i nismo tako daleko. Lijep i ugodan pozdrav iz Osijeka

    OdgovoriIzbriši
  9. Meravigliosa immagine!...Mi piacerebbe tanto trovarmi in quella foto!
    Un bacione e grazie per il commento,sempre molto gradito sul mio blog.
    Ciao:)
    Con amicizia
    Luci@

    OdgovoriIzbriši