subota, 30. lipnja 2012.

Kad nebo je dotaklo zemlju


Isuse, ja sam ti bijedno stvorenje, jadno, ali sam Tvoje.
Trunka sam koja nije dostojna ni pogled dići prema Tebi
A kamoli Ti dotaći nogu, Tvoju svetu nogu na križu.
Učinih to po milosrđu tvome... dotaknuo si me!

Prži podnevno sunce ispod plavog neba međugorskog,
A mi se polako penjemo, penjemo se našoj Gospi
S krunicom u ruci i Otajstvima u srcu, svaki sa svojim brigama,
molbama... pretočenim u zajedničku molitvu.

Prži podnevno sunce pod lipanjskim svodom plavim
I zrcali se na tvrdom kamenjaru izlizanom od bremena
I suza slivenih sa svih krajeva svijeta, donesenim u pretincima
Srca i pregrštima sklopljenim i prosutih kroz molitvu.

Ćutim Marijinu prisutnost, ćutim je živo! Ona je tu,
Ne vidim je očima naravnim ali ona je tu, Marija Gospa moja
koja me je dovela pred svog Sina, ona milosti puna.
Ona je tu, osjeća se, osjeća se u zraku Marijina prisutnost.

--------

O kako si me, Isuse, doveo do spoznaje za što trebam moliti,
Kako si sve lijepo poredao, kako si me vodio, kako si mi
Na put neke ljude stavio, kako je velika Tvoja providnost
Nedokučiva mojem zemaljskom umu, moj Isuse!

Dodirnuo si me Isuse po snazi svoga Svetoga Duha,
Bolesno si preobrazio u zdravo... nebo je dotaklo zemlju...
Bilo je to tako naravno... opipljivo...bolno...turbulentno...
Ne, ne sanjam, samo me je Otac zazvao imenom!

A.Ć.

***************************************************************


U Međugorju na Brdu Gospina ukazanja, 25. 6. 1997. oko 13,30 sati, doživjeh jedno fizičko ozdravljenje pred ovom postajom na slici, pred raspetim Isusom... Jednom prilikom ću to opisati, za sada ovaj stihovni zapis.

Broj komentara: 6:

  1. Koji snažni stihovi... mislim da si ovim emotivnim recima uspjela sažeti svu snagu i čaroliju tvoga doživljaja.. zbilja prekrasni stihovi koje sam pročitala nekoliko puta:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Eda, na ovim divnim riječima! :)

      Izbriši
  2. Predivni stihovi...gone na razmišljanje kako smo stvarno maleni i nejaki pred Njim....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si, Melanzana, stvarno se trebamo zamisliti..

      Izbriši
  3. Grazie della tua meravigliosa testimonianza di fede.
    lieta giornata:)
    Ciao Baci Luci@

    OdgovoriIzbriši