ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

More na dlanu


KULTURA SNOVA iz Zagreba organizira

Međunarodni Pjesnički Festival

'' MORE NA DLANU ''

čija će se završna večer održati

05. - 06. 08. 2012. godine u

MARINI I TROGIRU

Festivalski susret pjesnika i govorenje poezije

održavat će se na jedrenjaku

KNJIŽARA BROD - BROD KULTURE

koji već tradicionalno održava manifestacije

diljem jadranske obale.

Kultura Snova


*******



U zajedničkoj zbirci 'More na dlanu' nalaze se i moji stihovi.
Jako sam radosna što je i moja riječ dio te prekrasne niske.







*







Broj komentara: 10:

  1. Tvoji stihovi zasluzuju takvo jedno mjesto...Sretna sam zbog tebe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Congratulazioni mia cara Annika!
    Anche le immagini sono pura poesia!
    Un caro saluto e una felice giornata.
    Baci
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, cara mia Lucy, hai sempre parole cosi belle!
      Baci!

      Izbriši
  3. Jako mi je drago i baš san sritna i prisritna!!!!
    Čestitam draga!!!!!!
    Slike su ti čisto savršenstvo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvali ti, draga moja, od srca ti hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam jako radosna zbog Vas! Čestitam od srca! Šaljem poljubac! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Malo kasnim ali čestitam ti od srca, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sandra, uvijek je pravo vrijeme! :))

      Izbriši