nedjelja, 19. kolovoza 2012.

Kad ti se zbrkaju životne stranice





Kad ti se zbrkaju stranice života
i  kap kad prelije ti čašu,
ne daj se prsnuti u stotinu komadića,
drži se proljeća.
Osmotri cvijet trešnje, zagledaj se u latice
i vidjet ćeš čudo zašto je zato...
Prati krila leptira, zujanje pčela osmotri
od nektra do nektra.
Uhvati dašak povjetarca kad dotakne ti lice,
umij se njime.
Speri hladni sjever sa zatiljka što brka ti stranice sklada,
jer na dlanovima ti je buđenje.
Drži se proljeća.
Osluhni travu kako raste i vidjet ćeš sunce
u njenim vlatima,
upij ga u zjene, oboji njime kišne vrhove
i trči cvjetnom dolinom,
trči sve dok ti se mirisi proljeća ne ucijepe
u zbrkane komadiće života
i iz njih ne poteče proljeće.

A.Ć.

Broj komentara: 5:

  1. Krasni stihovi, baš za one trenutke kako si lijepo izrekla kad nam se zbrkaju životne stranice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo sam u 'zbrkanim stranicama'...ja eto odlucih procitati tvoje stihove!
    Hvala Ankice

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno!
    Moramo se drzati proljeca...
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Querida amiga

    Peço desculpas pela minha ausência, mas não é por esquecimento, mas sim por conta de meu novo projeto, o qual me está retirando muito tempo.

    Ser esposa, mãe, amiga, dona de casa, e ainda aprendiz de escritora, não é tarefa muito fácil, requer de nós um grande equilíbrio.

    Queria muito agradecer por sua presença amiga lá no meu cantinho, presença que me alegra por demais meu coração e minha vida! Muito Obrigada!

    Me perdoe por alguma coisa.

    Um lindo dia para você.

    Abraço amigo

    Maria Alice

    OdgovoriIzbriši