petak, 21. rujna 2012.

Nagrada


Ovu nagradu sam dobila od moje drage prijateljice Lucije sa bloga 
 kojoj se jako zahvaljujem.


Uvjeti su:

1. Postaviti nagradu na svoj blog
2.  Odgovoriti na pitanje: Što je jednostavnost?
3.  Posvetiti jednu fotografiju onome tko ti je dodijelio nagradu.
4.  Proslijediti nagradu na dvanaest blogova i obavjestiti ih o nagradi.


************************



2.

Jednostavnost je jednostavno zaželjeti nekome dobro jutro!



3.


Ovu fotografiju od srca posvećujem dragoj Luciji jer znam da ona obožava fotografije s kulisom neba.



4.

Nagradu proslijeđujem slijedećim blogovima:



Broj komentara: 7:

  1. Dobro jutro i tebi,draga moja!! Fotografija ti je prelijepa..
    I hvala ti na nagradici:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep početak novog dana. I tebi dobro jutro! To znači da sam i ja dobila nagradu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti draga na nagradi, prelijepa je...
    Slika ružica i neba... veličanstvena!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma che bella immagine,grazie mia carissima amica!
    Ti voglio bene!
    Dolce sera!
    Un bacio grande:)
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  5. Najlepše hvala na nagradi i veliki pozdrav.Sandra

    OdgovoriIzbriši