srijeda, 10. listopada 2012.

Ja trčim za vremenom kroz vrijeme



Ja trčim za vremenom kroz vrijeme,
a ono mi bježi, bježi mi u jučer.
I muka mi je od jeseni ove
jer htjela bih sve njene boje
zadržati u zjeni,
da mi s lišćem i vjetrom južnim 
ne odleprša samo u neku pjesmu
napisanu u trenutku nekih jesenjih magli.
I ludim se da zadržim to zlatno danas
sazdano od svježih jutrenja  i jabuka zrelih,
jer nepostojeće sutra
tko zna hoće li imati šanse biti 
jesen.

A.Ć.




 

Broj komentara: 14:

  1. Kako mi ovi tvoji stihovi bude neku sjetu.. kao da je cijeli život sazdan od tih malih, neuhvativih djelića koji nam bježe u nepovrat... prekrasno si stihovima "uhvatila" zlatni jesenji trenutak:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepi sjetni stihovi,tako nježno opisuju jesenski tren:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I tvoja poezija ima jesenje boje. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  4. Anche se un po triste, è una bella poesia! buona serata e felice domenica...ciao

    OdgovoriIzbriši
  5. Grazie, Giancarlo e felice Domenica a te!
    Ciao!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Ankice, hvala na dodijeljenoj nagradi (tek sam se vratila sa odmora).
    Tvoji stihovi uvijek uspiju donijeti na povrsinu neke drage misli i osjecanja u meni. Ovi me navode na razmisljanje o danima u kojima se zreli i priprema za zivotnu jesen, sa svim divnim bojama koje ona sobom nosi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Jasna, ispravno ti je razmišljanje... :)
    Pozdrav za tebe!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ahhh.. draga moja, predivnih li stihova!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, draga moja! Drago mi te je čuti!:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Bellissima immagine e stupende parole!
    Ciao cara amica
    con affetto Luci@

    OdgovoriIzbriši
  11. Grazie cara Lucia, un grande ciao a te!

    OdgovoriIzbriši