srijeda, 12. prosinca 2012.

Moj put



moj put je težak i trnovit
malo ravan
pa opet brdovit
hodat ćeš, hodat ćeš 
pa ćeš pasti
dignut ću te znaj
ruže će ti cvasti

ali da ruže imaju i trnje
toga se sjeti
da ne skreneš s tog puta
imaj na pameti

da su ruže i oštro trnje
sjeti se, sjeti toga
uzmi svoj križ i slijedi mene
Isusa svoga


A. Ć.
 
 
 

Broj komentara: 7:

  1. Pesma je vrlo lepa, i istinita.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Oni koji se ubodu vise puta na svom putu znaju bolje da cijene zivot! Divni stihovi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva strofa je posebno lijepa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove sam stihove više put pročitala, s nadom da će mi pomoći. Hvala ti na posjeti. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cilu filozofiju življenja pretočila si, što bi se reklo, ..u dvi riči... prekrasno!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Semplicemente,buona domenica!
    Con affetto
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno...za sve nas koji nosimo nase krizeve!
    Srecna nova godina zelim ti od srca!

    OdgovoriIzbriši