nedjelja, 27. siječnja 2013.

Ruže za Mariju (druga nagrada)



Marijo, ja mogu ti ružu dati
mogu ti dati buket, pa i naramak cio
al' nešto duboko u meni nudi mi znati
da nedostaje onaj najvažniji dio.

Bez njega ruže su trnje, gubi im se ljepota
mirisi okamenjeni zastaju u zraku
ja tražim svoje srce po nemirima života
pretražujem uvalu svaku.

Čeprkam i tražim al' ono zakuca samo
sa otkucajem po kome se već znamo 
sa hridina svijeta.

U buketu dajem ti ruže i srce cijelo
predajem svoje ti misli i svako djelo
Majčice sveta.

A. Ć.



********************************************************

Za ovaj pjesnički tekst ''Ruže za Mariju'', dobila sam drugu nagradu u kategoriji za odrasle a na temu Bl. Dj. Marija u životu hrvatskih vjernika, u vjerskom listu  ''Marija''. Eto, toliko samo da se malo pohvalim.



Broj komentara: 5:

  1. Bravo! Pesma je zasluženo nagrađena,čini mi se zato jer je sva od srca i ljubavi.Pozdrav veliki!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni stihovi! Samo naprijed Ankice, veoma si talentovana; zelim procitati pjesmu s kojom si osvojila prvu nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Ane i ja zelim da procitam pjesmu sa prvom nagradom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo draga!!!čestitam, čestitam....
    Zasluženo, pjesma je predivna.
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  5. ╔♫═╗╔╗ ♥
    ╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗
    ╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣
    ╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝....ஜ۩۞۩ஜ·★MaRiBeL★·ஜ۩۞۩ஜ

    OdgovoriIzbriši