subota, 7. prosinca 2013.

Ti nećeš slutiti kiše




Danas ću pisati o tebi.
Ti nećeš slutiti kiše,
ni vjetrove široke što ruše svjetove,
ni  bure olujne s tjeskobnih vrhova.
Nećeš osujetiti pjev jedne nezalutale ptice,
ni  lepet njenih umornih krila.
Proljeće će prolaziti pored tebe
a ti nećeš ubirati mirise plavih jutrenja,
prosutih  s  dviju nebeskih krijesnica
što bljesnuše  nebom davne jeseni.
Nećeš slutiti ništa.
A ja ću pisati o tebi.
Pored tebe će prolaziti oblaci
zapleteni u krošnje hodajućih čempresa,
a ti nećeš prepoznati  snjegove.
I oluje će bješnjeti.
A ja ću pisati o tebi.
Pisat ću o tebi sve dok u jednoj  od pahulja
ne obćutiš moje suze.

A.Ć.

Broj komentara: 10:

  1. Divni snažni stihovi...i nežni i magični..

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo je čitati opet tvoje stihove... makar me ovako rastužili i podsjetili na moje čežnje za prošlim...

    OdgovoriIzbriši
  3. Eda, puno ti hvala na lijepom komentaru...

    OdgovoriIzbriši
  4. Buon Natale,mia cara amica!
    Tanti auguri, di vero cuore.
    Ti abbraccio forte e ti mando un sorriso:)
    Luci@

    OdgovoriIzbriši
  5. Auguri per un felicissimo e sereno 2014!
    Ti abbraccio forte
    Luci@

    OdgovoriIzbriši